Povinné informace – Sazebník úhrad
Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb. ve znění pozdějších předpisů:
Městys Radiměř
Úřad Městyse Radiměř
ZUJ (kód obce): 578657
Městys Radiměř je samostatný právní subjekt zřízený na základě zákona o obcích č. 367/90 Sb. ve znění pozdějších předpisů.
Městys Radiměř je řízena starostou, jedním místostarostou, pětičlennou radou městyse a zastupitelstvem městyse s 15 členy zvolenými podle zákona č. 152/1994 Sb. o volbách do zastupitelstev.
Úřad Městyse Radiměř rozhoduje v přenesené a samostatné působnosti, v souladu se zákonem č. 128/2000 Sb. o obcích ve znění pozdějších předpisů.
Orgány městyse jsou 15-ti členné zastupitelstvo, rada městyse včetně starosty.
Orgány zastupitelstva městyse jsou výbory : kontrolní a finanční.
Úřad Městyse tvoří starosta, místostarosta, účetní městyse a mzdová účetní.
4.1 Kontaktní poštovní adresa: Radiměř 170, 569 07 Radiměř
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: Radiměř 170, 569 07 Radiměř
4.3 Úřední hodiny:
Po 7:30 – 12:00 13:00 – 17:00 hod
St 7:30 – 12:00 13:00 – 17:00 hod
Čt 13:00 – 15:00 hod
4.4 Telefonní čísla: 461 594 133
4.5 Číslo faxu: není
4.6 Adresa internetové stránky: Obec Radiměř
4.7. Adresa e-podatelny: e-mail: [email protected] (slouží i pro přijímání elektronicky podepsaných písemností)
4.8 Další internetové adresy: [email protected] – Jana Doležalová, účetní
5. Případné platby lze poukázat: č. účtu: 1283353379/0800, Česká spořitelna a.s. Svitavy
6. IČ: 00277258
7. DIČ: CZ00277258
8.1. Seznamy hlavních dokumentů:
Územní plán Městyse Radiměř platný od 10.7.2014 – zveřejněný na adrese:
- https://www.svitavy.cz/cs/m-2543-prehled-platne-a-projednavane-uzemne-planovaci-dokumentace-obci-orp-svitavy/
- Pasport komunikací platný od 12.12.2013
- Strategie rozvoje a obnovy obce 2015-2020
- Rozpočtový výhled Obce Radiměř 2017 – 2018
- Rozpočtový výhled na období 2018-2019 Obce Radiměř
- střednědobý výhled rozpočtu 19-20
- střednědobý výhled 19-20 – tabulka
- směrnice
- střednědobý výhled rozpočtu na období 2020-2021 obec Eadiměř
8.2. Rozpočet:
Požadované informace lze na úřadu městyse získat na základě ústní nebo písemné žádosti nebo prostřednictvím telekomunikačních zařízení (např. prostřednictvím sítě Internet). Pro informování veřejnosti je na Úřadu Městyse k nahlédnutí seznam právních předpisů a dalších důležitých informací pro veřejnost. Zaměstnanci Úřadu Městyse jsou povinni tyto předpisy a dokumenty na požádání poskytnout k nahlédnutí nebo za úhradu okopírovat.
Proti rozhodnutí starosty městyse o odmítnutí žádosti lze podat ve lhůtě do 15 dnů od data doručení rozhodnutí nebo od marného uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti písemné odvolání, a to prostřednictvím starosty. Ve věcech přenesené působnosti rozhoduje orgán nejblíže vyššího stupně. Jestliže odvolací orgán v uvedené lhůtě nerozhodl, má se za to, že odvolání bylo zamítnuto a napadené rozhodnutí potvrzeno s tím, že za den doručení rozhodnutí se považuje den následující po uplynutí lhůty pro vyřízení odvolání. Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, je však přezkoumatelné soudem.
Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen “stížnost”) může podat žadatel,
– který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6,
– kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7 nebyla poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti,
– kterému byla informace poskytnuta částečně, aniž bylo o zbytku žádosti vydáno rozhodnutí o odmítnutí, nebo
– který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst. 3 nebo s výší odměny podle § 14a odst. 2, požadovanými v souvislosti s poskytováním informací.
Stížnost lze podat písemně nebo ústně; je-li stížnost podána ústně a nelze-li ji ihned vyřídit, sepíše o ní povinný subjekt písemný záznam.
Stížnost se podává u povinného subjektu, a to do 30 dnů ode dne
– doručení sdělení podle § 6, § 14 odst. 5 písm. c) nebo § 17 odst. 3,
– uplynutí lhůty pro poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. d) nebo § 14 odst. 7.
O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. Povinný subjekt předloží stížnost spolu se spisovým materiálem nadřízenému orgánu do 7 dnů ode dne, kdy mu stížnost došla, pokud v této lhůtě stížnosti sám zcela nevyhoví tím, že poskytne požadovanou informaci nebo konečnou licenční nabídku, nebo vydá rozhodnutí o odmítnutí žádosti. Nadřízený orgán o stížnosti rozhodne do 15 dnů ode dne, kdy mu byla předložena.
Jednotlivé potřebné formuláře, které jsou v kompetenci městyse Radiměř mohou zájemci získat osobně na Úřadě Městysu nebo je získají stáhnutím z úřední desky.
Návody pro řešení životních situací na www.portal.gov.cz – https://www.portal.gov.cz/obcan/
14.1 Nejdůležitější právní předpisy /zákony/:
1/1993 Sb., Ústava České republiky
2/1993 Sb., Listina základních práv a svobod
491/2001 Sb. o volbách do zastupitelstev v obcích
106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím
499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů,
167/2012 Sb., novela – „ –
227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů
500/2004 Sb., správní řád, v platném znění
128/2000 Sb. o obcích /obecní zřízení/ v platném znění
133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech v platném znění
565/1990 Sb. o místních poplatcích v platném znění
250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) v platném znění
159/2006 Sb., o střetu zájmů v platném znění ( novela 14/12017 Sb.,)
89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění
90/2012 Sb., o obchodních korporacích v platném znění
134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
697/2016 nařízení EP a R o ochraně osobních údajů (GDPR)
13/1997 Sb. o pozemních komunikacích platném znění
135/1985 Sb. o požární ochraně v platném znění
84/1990 Sb. o právu shromažďovacím v platném znění
250/2000 Sb. o rozpočtových pravidlech ÚSC platném znění
455/1991 Sb., o živnostenském podnikání v platném znění
563/1991 Sb. o účetnictví v platném znění
114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny v platném znění
185/2001 Sb. o odpadech v platném znění
280/2009 Sb., daňový řád v platném znění
262/2006 Sb., zákoník práce v platném znění
106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím v platném znění
129/2000 Sb., o krajích (krajská zřízení) v platném znění
200/1990 Sb. o přestupcích
– zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
Výčet právních předpisů není úplný. Tyto a další právní předpisy včetně obecně závazných vyhlášek obce, jsou uloženy na obecním úřadu, kde jsou v úřední dny k nahlédnutí
14.2 Vydané právní předpisy:
2025, 2024 – ozv o místním poplatku za obecní systém odpadového hosp.
2025, 2024 – ozv o místním poplatku z pobytu
2025, 2024 – ozv o místním poplatku ze psů
OZ č. 3.2020 o místním poplatku z pobytu
OZ č. 4.2020 o místním poplatku za provoz systému shromažďování …..
Řád veřejného pohřebiště obce Radiměř
Obecně závazná vyhláška obce Radiměř č. 1 2019
Obecně závazná vyhláška č. 2 2019
obecně závazná vyhláška č. 3 2019
Obecně závazná vyhláška 3.2017 – požární řád
Obecně závazná vyhláška obce Radiměř č. 2,2017
obecně závazná vyhláška obce Radiměř č.1.2017 o místním poplatku z ubytovací kapacity
OZV 1 2015 o stanovení systému .. odpadů …
OZV č. 3-2015 o místním poplatku ze psů 2016
OZV 03 2011 veřejné prostranství
Kanalizace – kanalizační řád:
Reklamační řád 2024 – aktualizovaný
Výčet obecně závazných vyhlášek není úplný. Jsou uloženy na obecním úřadě a jsou v úřední dny k nahlédnutí.
Neplatné závazné vyhlášky obcí jsou uloženy v archivu obce
15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
15.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací:
Schválený Radou Městyse dne 21.12.2023 usnesením č. 12/21.12.2023
KOPÍROVÁNÍ
na kopírovacím stroji – černobílá kopie:
Formát A4 jednostranně 2,- Kč/ 1 kopii
Formát A4 oboustranně 4,- Kč/ 1 kopii
Formát A3 jednostranně 3,- Kč/ 1 kopii
Formát A3 oboustranně 6,- Kč/ 1 kopii
na tiskárně z PC – černobílý tisk:
Formát A4 jednostranně 2,- Kč/ 1 kopii
Formát A4 oboustranně 4,- Kč/ 1 kopii
Náklady na odeslání informaci žadateli
– náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle ceníku České pošty s.p.
– v případě osobního odběru požadovaných informací nebude úhrada nákladů na odeslání žadateli účtována
Náklady za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací
– paušální sazba za práci zaměstnance Úřadu městyse Radiměř 244,- Kč/ 1 ho
16.1 Vzory licenčních smluv
16.2 Výhradní licence
V Současné době nejsou pro Městys Radiměř poskytnuty žádné výhradní licence podle §14a ods. 4 zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
2011 – seznam poskytnutých informaci
2012 – seznam poskytnutých informací
2013 – seznam poskytnutých informací
2014 – seznam poskytnutých informací
2015 – seznam poskytnutých informací
2016 – seznam poskytnutých informací
2017 – seznam poskytnutých informací
2018 – seznam poskytnutých informací
2019 – seznam poskytnutých informací
2021 seznam poskytnutých informací
Další povinně zveřejňované informace:
1.Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., § 5. odst. 3 – Poskytnuté informace:
Tabulka poskytnutých informací za rok 2018 podle vyhlášky 442/2006 Sb.,
Tabulka poskytnutých informací v roce 2019 podle vyhlášky 442/2006 Sb.,
2.Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb., § 5, odst. 5 – Rejstříky, registry, evidence a seznamy: